21 Haziran 2011 Salı

Büyük Ev Ablukada... Kek Gibi Kararlı Bir Avuç Çiço

Anlatmakla anlatmamak arasındaki müthiş kararsızlık, çelişkenlik...

Eskisi gibi sırrı gizemi kalmamış gibi görünse de; 100 kişiye sorduk hala 5'i falan mı ne biliyo kendilerini. O yüzden biraz anlatsam diyorum, sonra da kimseler bilmesin, kimseler duymasın kıskançlığı bastırıveriyor. Neyse ben kısaca değineyim, meraklısı araştırsın, takip etsin napalım...

Klişelerden, yarim aşkım gülümlü sözlerden bay mı geldi!.. sanatçı kaprisleri, artizlikleri canına tak mı etti!.. konserlerde VIP, 2. sınıf, kale arkası, kapı önü ayrımcılığından yeterince ezildin mi!.. o zaman elimizde tam sana göre bi grup, taze bi kan var.. "BEA"

Bu canlar; birbirinden delikanlı, neşeli, dramatik, travmatik şarkılarıyla yaza damgalarını vurabilecekken, 2008'den bu yana sessiz ve derinden, inceden ilerleme yoluna gitmiş, yine de tez vakitte sevenleri bir çığ gibi büyümüştür. Kendileri uzunca bi süre last fm, myspace vb. kaynaklardan takip edilirken, en nihayetinde bir albüme imza atmasalarda eserlerini websiteleri üzerinden sevenleriyle buluşturdular, bu noktada bkz. http://www.buyukevablukada.com/  &  http://www.myspace.com/olmadikacariz 

2010-2011 sezonunda da sahaya inerek birbiri ardına verdikleri akustik, elektrikli, falanlı, olaylı konserleriyle iyiden iyiye yer ettiler sevenlerinin gönlünde.

Anlatılmaz yaşanır tadında bir müzik yaptıkları. Bir yandan acayip eğlendirirken, bir yandan insanın içini ezen, damar bi yanları var. damar dedim, kendimdeyim.. "karanlık artık hurda bir eşyadır, ve en güzel yerinde durur evin" damar değil de nedir... "gel beni bul beni bul beni bulll!..." diye inlerken buluyosun kendini. Sonrası, takıl yani takmıyo belli. "Olanla olunmaz" deyip sineye çekiyor, "olduysa olan olur, olmayaydı iyiydi" kaderciliğinde buluyosun çareyi. Sonra bi "çıldırmiiicaaaamm" çekip kendine geliyosun işte..
Valla çok gülmeceli geçiyor konserler. Her bir anı ayrı güzel bir-bir buçuk saat geçirmek garantili. hee, biraz az şarkı var tabi, ondan biraz kısa sürüyo olabilir konserler ne var?

Neyse, şaşılacak bir şekilde kaynayıveriyor kanı insanın işte. Bir konsere gitmek, bir Tayyar Ahmet dinlemek yetiyor bağımlı hale gelmeye :S  "Bi karışsak içlerine" hissiyatı uyandıran bi grup.

Yine de merak edip gelmeyin konserlere, çok kalabalık olmasın :P  yok ben illa gelicem çok merak ettim diyosanız da buyrunuz 2-3- Temmuz One Love Fest @ Santral İstanbul.

mektubuma son verirken, tüm BEA üyelerine selam eder, gözlerinden öperim :*

ses gitar : Canavar Banavar
ses gitar klavye bazen davul : Afordisman Salihins
gitar : ben tek siz hepiniz
bass: bariton
davul : Gelicem nerdesin
hissiyat-ı istesem çalarım ama kaydıma bakarım : balon suyladadolar
ses: galvaniz gelbiraz
bazen Ver bi laf bazen ver bi ses : Baksen Oyalama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder