1 Temmuz 2011 Cuma

Bana bi Schengen çek abi…

Yaa bu nasıl bir kabus ola ki?.. Cennet vatanının nice görülmemiş, keşfedilmemiş köşesi varken gözünü dışarı çeviren bizlerde de var kabahat, tamam ama… Ya bir ülkeye, hepi topu 2 saat öteye gitmek bu kadar zor olmamalı sanki. Avrupa Birliği’ne girince çözülecekse sırf bu yüzden girelim valla, ne gerekiyosa yapalım aramızda toplaşıp.. Kaçıncı sınıf ülke muamelesi görüyoruz Dünya üzerinde kestirmek güç ama gelişmekte olan ülkeler arasında parlayan inci olarak gösterilen sevgili Türkiye'nin vatandaşı, hepisi topusu 6 aylık, çok mu oldu tamam 3 aylık vize almak için bu kadar sürünmemeli be yaw. 

Ettiğin masrafı, yok aracıya şuna buna ödediğin parayı da geçtim, be Allah’ın adamları, bu "gerekli evrak" listesindeki evrakların çoğu ne kadar gereksiz farkındasınız değil mi? Bi pasaport, bi kimlik neyinize yetmiyo abicim? Tapu, ruhsat, hesap cüzdanı ıvır zıvır istemek de ne? Kızını mı vercen? Satın mı alcaz ülkeni? Para yoksa da ben sürünücem orda sana nooluyo ki? Gidiş-dönüş biletim var mı var, kafa kağıdım var mı var, e bırak geçeyim??? O şirket vergi levhasıyla ticaret sicil gazetesini de rulo yapıp müsait yerlere şeyediyosunuz heralde…

Neyse, bişi demicem… Be vicdansızın kızı, be nankör kedi.. Çok isyanın varsa kır dizini otur ülkende di mi.. Hiiiiçççç :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder